tiistai 10. huhtikuuta 2012

väkinäinen pakollinen postaus


Pakko postailla tässä välissä. Anteeks, kun en oo postaillut. Tässä välissä oon mm. kerennyt syömään, ahmimaan, liikkumaan, syömään normaalisti, liikkumaan, ahmimaan, ahmimaan... Painokin on noussut! En muista, milloin viimeksi oon painanut noin paljoa. ): No, laihduinpahan eilisestä. Nyt otan itteäni niskasta kiinni! Mulla alkoi herkkulakko ja pääsiäinen ei voi enää toimia tekosyynä, hehe. Näin viime yönä motivoivaa untakin. Se toimi mulle sellasena "merkkinä".



Nyt, joka tapauksessa, on kauhee tsemppi ja motivaatio päällä. En haluu jatkaa ahmimista. Tärkein syy mulle on se, että mulla tulee siitä jotenki tosi epävakaa olo. Ahdistava olo. En oikein osaa selittää. :-D Kohta liikuntaa! Musta on tullut laiska sen suhteen, pakko tsempata. Kaiken lisäks nykyään tykkään enemmän cardiosta kuin lihastreenistä. Hassua, oon aina vihannut sellaista liikuntaa. Nyt meen syömään ja sen jälkeen probably cross trainer! (:

4 kommenttia:

appelsiini kirjoitti...

:)tosi ihana lukee et jaksat tollai tsempata takapakeistaki huolimat, etkä niinku vaik meitsi yleensä, ryve itseinhossa ja pohdi luovuttamista :D you got the power <3

Emilia kirjoitti...

hei sun motivaatio tarttu muhunkin ! tsemppiä hurjasti :)

Julia kirjoitti...

Kiitti! :) Ja hei, hyvä et oot taas löytäny motivaation! :)) Tsemppiä! :))

Vanilla kirjoitti...

Moi,
ite lähdin kanssa jostain noista sun bmi lukemista viime vuonna ja samanlaiset tavoittet kanssa:)
Jään seurailemaan onnistumisiasia.
Tsemppiä!

-cocaine