maanantai 2. huhtikuuta 2012

ensimmäinen postaus


No niin, sain vihdoin tehtyä tän uuden blogin! Ulkoasu pysyy samana, ainakin vähän aikaa. Syitä siihen, miks tein uuden blogin, on monia. Joka tapauksessa tärkein syy on se, että haluan aloittaa "puhtaalta pöydältä". Tein tän uuden blogin just sopivaan aikaan, nimittäin mulla on ollut 4-5 päivän ahmimisputki ja tänään se loppuu! Huhtikuukin on vasta ihan alussa. Tänään teen jonkinlaisen liikuntasuunnitelman ja ehkä hahmottelen ruokasuunnitelmaakin.



Jos tänne ilmaantuu uusia lukijoita, voisin kertoa vähän itsestäni. :-) Eli oon 18-vuotias keväällä valmistuva abi, jonka tavoite on saavuttaa unelmavartalo. Tärkeintä mulle on kuitenkin se, että omaksuisin terveellisemmät elämäntavat ja kunto parantuisi, heh. Alotin n. 85 kg:n painosta ja oon melko lyhyt (n. 160 cm) eli ihan mukavasti ylipainoinen oon ollut. :D Mun paino on jo yli kuukauden ajan jojoillut 62-64 kilon välillä ja tänä aamuna se oli 63,7 kg.


Noin kaks kuukautta tässä on aikaa kesään ja ylioppilasjuhliin. Enköhän mä jotain saa aikaan. Pääsiäisen jälkeen alotan taas herkkulakon. Tai no, "herkkulakon": tummaa suklaata ja poppareita saan syödä, jos tuntuu siltä, että muuten rupeisin taas ahmimaan. Oon heikko ja haluan pääsiäisenä syödä parit suklaamunat. :-D Yritän tänne uuteen blogiin tulla päivittämään useemmin, koska haluun laittaa tänne syömiset ja liikunnat ylös. Kohta voisin mennä syömään.

Hassua kattoa tätä blogia, kun näyttää ihan samalta kuin edellinen. :D

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No hei, ei se oo heikkoa jos haluaa pääsiäisenä syödä suklaata! :) Ei kannata olla liian tiukka itselleen, ettei koko homma leviä käsiin kuten mulla on monesti käynyt! :D

Milja kirjoitti...

Ei ne sit vissiin ollukkaan, tai siis että ne oliki jonku aikaa auki! :)

Luin yhestä blogista ettei olis ollu auki enkä ottanu asiasta sen enempää selvää. Huomasin sit liian myöhään että ne oiski ollu jonku aikaa auki, harmittaa niin vietävästi, hehe.

appelsiini kirjoitti...

jeiii joku muuki joka ei vietä munatonta pääsiäistä=D oon jo märehtiny kauheis omantunnontuskis et ooksmä ainoo jolle suklaamunat on näin pyhä, et kehtaaks mäkää koht syyä niit:D tyksin niin paljon niist pikkumunista <3

puffie kirjoitti...

Moyna: toi on kyllä niin totta! :D

Me, myself and I: voihan se olla kans, että riippuu kanssa ihan siitä missäpäin asuu :o

appelsiiniprinsessa: Hahaa, et todellakaan oo ainoo! =D pääsiäismunien suklaa on luultavasti mun suosikki suklaata ♥ hehe...

Paulina kirjoitti...

tää sun blogi on ihan sika hyvä! tykkään oikeesti tosi paljon(: