tiistai 17. huhtikuuta 2012

it doesn't matter how slow you go as long as you don't stop


Sori, en oo pitkään aikaan postaillut. :D Syy on se, että mua hävettää, koska ahmin viime viikolla melkein joka päivä. Porukat teki extemporereissun koko viikoks, enkä voinu vastustaa kiusausta, että saa muka syödä mitä vain. No, lihoin ihan helvetisti ja sen takia mun motivaatio nousi kuitenkin entisestään. Eilen aamupaino oli 65,7 kg, tänään 64,9 kg. Oon tehnyt ruoka/liikuntasuunnitelman ja mulla on uusi vihko, johon kirjaan kaikki syömiset ja liikunnat. (:




Eilen join tosi paljon vettä, kupin mustaa kahvia ja lasin mehua. Söin kiivin, ruisleipää, pari purkkaa, banaanin, salaattia, raejuustoa ja jugurtin. Se teki yhteensä n. 850 kcal. Liikuntaan kuului 30 minuuttia cross trainerilla ja vatsa- ja sisäreisilihaksia. En tiedä, miksikä niitä pitäisi sanoa, mutta siis ne on niitä, joiden kuuluisi auttaa saamaan se maaginen thigh gap. :-D Laskeskelin, että cross trainerilla olisin kuluttanut n. 260 kcal, eli maanantain total olisi 590 kcal. Melko vähän, yritän kuitenkin nykyään syödä vähän normaalimmin, mutta miten vain.




Oon miettinyt, että mistä te haluaisitte, että tänne kirjotan? Pelkästä laihdutuksesta? Kun aloitin entisen blogin, kirjotin aina mun ns. "ongelmista". Sillon olin masentuneempi ja ahdistuneempi ja itsetuhoisempi ja vaikka mitä. Nykyään menee paljon paremmin. Kirjotanko enemmän muusta arjesta? Se ei kyllä kovin mielenkiintoista aina olisi, koska tää lomailu ei oo mitenkään erikoista. :D

Kiitos muuten kommenteista. Ootte ihania. Anteeks, etten kerkeä nyt vastaamaan yksitellen. ):

4 kommenttia:

Tigerme kirjoitti...

Mun mielestä voisit kirjottaa muustakin :-) Tai no, sellasesta mistä ite haluut kirjottaa. Tämä on ihana blogi silti!
Mut sitä mun piti kysyä, et millasia sisäreisilihaksia sä teet? :-D Ite teen niitä tosi harvoin ja olis kiva jos pystyisit jotenki selittämään millanen se liike on :-)

puffie kirjoitti...

haha, no kiitos (: ♥ Ja joo totta kai! voisin itse asiassa laittaa kuvan niistä liikkeistä seuraavaan postaukseen, pitää vaan etsiä se :-D se varmaan hahmottaa sitä paremmin

Feline kirjoitti...

Kirjoita siitä mikä tuntuu susta hyvältä. Jos on ongelmia, pura paha olo. Jos on hyvä päivä, me tahdotaan lukea siitäkin. :)

Haleja kulta! ♥ Hyvä jos et enää ole niin masentunut. Älä anna laihdutuksen kääntää asioita taas toiseen suuntaan.

puffie kirjoitti...

kiitos ihana, halit sulle myös c: